Forum AKC » Evenementen 2012 » Kelpie weekend 2012
Gestart door Gerard Scheuierman 17 jul 2011, 21:55
|
Gerard Scheuierman Moderator ![]() ![]() ![]() Berichten: 27 |
17 jul 2011, 21:55 Het 6de Kelpie weekend wordt gehouden van vrijdag avond 6 april 2012 tot zondag middag 8 april 2012. Dit is het paasweekend. Inschrijfformulier is aanwezig onder het kopje aktiviteiten / kelpieweekend 2012. Let op: reserveringen van huisjes en kampeerplaatsen lopen via de Ikelpie Club (inschrijfformulier). Wij hebben een nieuwe lokatie gevonden.......Vakantieoord de Steppe. Wordt het net zo druk als afgelopen Kelpie weekend???? Laatste wijziging: Gerard Scheuierman 17 jul 2011, 22:00 |
|
De Beuckelaer Patrick![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 62 |
13 aug 2011, 21:44 Terug met Pasen, gaan we dan weer paaseieren rapen of liever gezegd terug weggooien ha ha. |
|
|
24 aug 2011, 19:16 Goed idee, eens kijken hoeveel eieren wij nog hebben na de "zoektocht" van 2 jaar geleden...... |
|
|
31 jan 2012, 22:09 Nieuwe locatie is bekend!! Wij gaan weer naar camping Boszicht te Laag Soeren!! Hier hebben wij nog goede herinneringen aan. Denk maar eens aan 2 jaar geleden!!wat hebben wij toen allemaal ook alweer gedaan? |
|
4 feb 2012, 14:42 Mooi mooi mooi , we hebben daar aan Klootschieten gedaan en het was mooi mooi mooi. En Rinneke was de opperkloot . Zagen we daar in het wild ook niet de everzwijnen lopen , is daar het clublied niet voor de eerste maal voorgesteld en gezongen ? Zijn we daar op de Veluwe gaan wandelen naar die hoge toren ? Best allemaal leuke dingen voor herhaling vatbaar.Lutgard |
|
|
5 feb 2012, 21:07 De Inschrijving is weer open!! |
|
|
5 feb 2012, 21:13 @ Patrick en Lutgard, De kloot zijn ze nu nog aan het zoeken Die toren op klauteren was inderdaad gaaf. Ook het vliegeren erna was leuk al waaide het een beetje te hard voor de grote vlieger.Dit jaar hebben wij nieuwe verassingen!! Ik heb er nu al zin in...... |
|
8 feb 2012, 21:06 Vandaag zat de brief van camping Boszicht in onze brievenbus.Ons kampeerplaats is gereserveerd , nu de aanbetaling nog even verrichten en klaar is kees. Stonden we niet allen op 1 groot veld met de kampers en caravans ? Op mijn reservatie staat dat wij plekje 9 hebben. Nu mag het gaan dooien hoor ! Lutgard |
|
|
Erik van der Pol Moderator ![]() ![]() Berichten: 19 |
9 feb 2012, 13:00 Plekje negen hoef je niet echt naar te kijken hoor, Lutgard. We zijn afgelopen weekend even langs geweest en we staan met z'n allen op één veld. Dus eerst nog even de 11 stedentocht, dan de dooi en de zon en dan weer kelpieweekend, groetjes, Erik |
|
|
Erik van der Pol Moderator ![]() ![]() Berichten: 19 |
9 feb 2012, 13:08 Hier is de link naar de locatie http://www.campingboszicht.nl/ Erik Laatste wijziging: Erik van der Pol 9 feb 2012, 13:09 |
|
15 feb 2012, 10:58 Ja, ik had toch ergens gelezen dat we allemaal op 1 groot veld zouden staan.Dus nummer 9 is niet van toepassing. Heel fijn dat we allemaal samen staan, dan kunnen de koekjes en lekkers weer rond gaan van caravan naar caravan en tegen dat je pak koekjes rond is dan zit er geen een meer in , Ha ha. Vele Nederlanders zullen er weer vroeg bij zijn die vrijdag, is het niet zo dat de meeste een vrije dag hebben op goede vrijdag ? In België is dit voor de meeste een werkdag. Nu is het aftellen begonnen hoi hoi hoi. Lutgard |
|
Evelien Jonker![]() ![]() Berichten: 17 |
7 mrt 2012, 20:04 Vrijdagavond beginnen we (net als altijd) met een lekker bakkie koffie of thee. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Lutgard heerlijk taarten kan bakken..... toch??!!! Oproep aan alle taartenbakkers die mee gaan: bak wat lekkers voor bij de koffie/thee voor vrijdagavond.... kunnen we met elkaar smullen van alles! Oke oke.... ik zal ook wat bakken (al bak ik er doorgaans niets van hahhaha) groetjes, Evelien |
|
Patrick Driessen![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 67 |
8 mrt 2012, 16:02 Ik zal maar niet voor jullie gaan bakken ![]() Anders heeft Zaterdag iedereen last van de stoelgang haha |
|
Madeleine Bongers![]() Berichten: 6 |
17 mrt 2012, 00:01 Dat valt toch wel mee Patrick, ik heb de vakantie toch ook overleefd.. |
|
24 mrt 2012, 20:01 Oei Oei Oei , wie heeft er in godsnaam gezegd dat ik goed kan bakken. Ja ik heb op facebook op mijn verjaardag gezet " wat ruikt er hier zo lekker " Maar zou het ook wel lekker gesmaakt hebben,die garantie heb je niet. Of zou ik stiekem een spacecaké bakken, pret gegarandeerd !!!! |
|
25 mrt 2012, 18:35 Lutgard, wij zijn overtuigd dat jij heeeeeeel goed taarten kan bakken en de hele club heeft het er al over. Dus naast die spacecake (waar we allemaal van gaan smullen....en zingen hahahaha) zijn we ook benieuwd naar de andere taart(en). Ik weet zeker dat er meer zullen bakken hoor.... ik ben al met kleine cakejes bezig.... ik heb er al een paar aan de buren gegeven en die zaten pas na 2 uur bij de Eerste Hulp....valt mee toch??!! |
|
Yvonne Langenberg![]() Berichten: 5 |
28 mrt 2012, 14:58 voor wanneer zijn de taarten??? wij komen pas zaterdag. is het dan ook nog nodig? groeten Yvonne |
|
28 mrt 2012, 15:49 Ja hoor, dat kan voor zaterdag ook. Altijd lekker bij de koffie. |
|

Die toren op klauteren was inderdaad gaaf. Ook het vliegeren erna was leuk al waaide het een beetje te hard voor de grote vlieger.